nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


New Look yeayy!

♥ | via Tumblr

Assalamualaikum.
Hai. Dah lama tk update. Rase awkward nak membebel sorang-sorang. Haishh. Tapi, tak kira. Nak jugak update. Entry terakhir masa raya hari tu. Itupun join segmen. Bukan entry gambar raya ke hape ke. Teruk betul kau ni, Qilah. Nak jd blogger berjaya ke tidokkk -_-

Sebenarnye dah janji dengan diri sendiri nak tukar header memandangkan header lama tu, macam.. tak matang (?). Dah lama sangat janji tu. Konon-konon nak tukar time cuti sekolah bulan 5-6 tu lah. Konon-kononnye lah -.-' Cuti sekolah bulan 9 baru siap. Lame benor projek nye. 

Btw, aku baru habis exam. *lari topik*


Yang ni header lama. Kau nampak tak macam budak baru putus couple punye header? Heh. Tak malu letak anak orang dekat header sendiri. So, bila dah ada perasaan malu ni, mule la rase nak tukar header. Pdhal, dah bosan tgk header yang sama. Choiii ~

Sebenarnya, nak tukar header jee. Taknak tukar template, tak nak tukar background, etc. Tapi tapi tapi, bila tukar header, header jadi tenggelam sbb putih and background pun macam pudar je (ehh?) errr maksudnya macam header tu tak nampak la jadi, aku tukar la sekali background dan warna2 lain mcm sidebar title, title sume tuuu jd wane biru. 

Dia jadi macam ni. Header tak nampak sangat kan?


So bila dah edit semuanya, jadi lah macam ni ha.


Aah. Biru lagi, dan lagi -..-"

Nampak tak header baru tu ha? Nampak matang sikit kan? Kah! Kah! Syok sendiri perempuan ni. Aku tak tau ape motif aku letak daun separuh dekat tengah tengah header tu (?) Aku tak tau apa motif aku buat tiang dekat quote tu (?) Aku tak tauuuuuuuuu!! *jerit smbil pegang pipi*

Tapi yang aku tau, nampak matang sikit. Sikit je la.

Oh aku masih lagi mengekalkan tradisi blogskin (LOL) sebab blogskin senang. Sejak aku tau wujudnya blogskin masa 2012 hari tu (kalau tk silap. dlm blog BBB) aku terus guna blogskin. Heeeee well, aku ni memang cepat terpengaruh dengan orang. 

Aku tak tukar skin baru sebab aku sayang skin yang ni. (pdhal MALAS nak tukar) haaa kasi caps lock sikit. Dasar pemalas.

Fyi, header simple macam ni mengambil masa selama 2 jam setengah untuk aku buat (sebab susah nak buat pilihan font, dan shape utk tgh2 tu LOL) dan sejam setengah utk edit. Kau bayangkan dari 11.30 malam sampai pukul 3 pagi lebih dah aku hadap benda ni. Aku pun tak tau ape yang lama sangat nak buat benda ni padahal bukannye gune brush ke ape ke ==' pelik aku. 

Maybe, aku feel lelebih sikit kot. Lah kau merepek apa lagi 

--

Okay aku dah tukar background baru, wane kelabu. Aku pun sebenarnya dah bosan dgn biru. Tapi, kalau diberi pilihan, mesti warna biru. 

Sekian.

Labels:



Newer Post
Older Post