nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Scammer Detected !

korean fashion

Assalamualaikum.

Sejak berbulan-bulan lepas, aku asyik sangat tengok handphone2 murah dekat facebook fan pages. Kadang2 tu murah sangat sampai aku hampir2 nk beli. Tapi Allah tolong aku. Semalam, tiba2 dpt msj dkt fb .
klik utk tumbersaran xD


Aku rasa bersyukur sgt sebab bukan jadi 'mangsa' lagi. Hm hm. So sekarang nie, kena hati2 lah ye nak beli barang2 online okeh. Aku baru join group 'Nama-Nama Scammer Blacklisted' and the link is ;


Bila aku join jea grup tu, byk pages yg aku tau yg mne scammer, yg mne serious seller. Alhamdulillah. Bersyukur sgt tk kena tertipu. Hish.

Seb baik lah ada orang bgtau aku tntg scammer nie. Sebab cara dia terang tu memang dia real seller sgt. Dan bila aku tgk gmbr nie, nmpak sgt dye menipu. haihhh


Gambar nie aku dpt dari group yg aku sebut td. Credit kepada Tengkorak Hidup. Dia nie saje jea nk mainkan pages tu. Konon2 nak beli hp tu. Haha!

Dan banyak lagilah gmbr2 dorang main2kan scammer2 tuu. Nak tgk, join group td tu ok. 

Aku share nie sebab tk nk korang kena tipu jugak. So, hati2 lah kalau nk beli tu. Tgk cara dia reply, tgk area dkt mane. Pastikan betol2. Selalunya aku tgk barang2 online nie, tgk dkt Lelong ngan Mudah jea. insyaAllah yg tu tk tipu ok.

:)


Labels: , ,



Newer Post
Older Post