nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


GIVEAWAY, GIVEAWAY, GIVEAWAY anywhere..


Cuti-cuti sekolah nie memang dah takde kerja lain dah aku nak buat selain join giveaway yang dianjurkan oleh blogger-blogger. Kah3! 

Assalamualaikum.

Haishh sekarang nie memang pantang lah nampak giveaway sikit jea, aku terus jea join dengan rakusnya. Hahaha mana taknya hadiah dia tengoklah. Satu giveaway dah berapa hadiah yang ditawarkan. Hadiah pulak sponsor-nya baik-hati-gila bagi yang best2 punye hadiah.

Nak-nak lagi musim cuti sekolah yang macam aku nie duk merempat, tak reti2 nk kerja, mesej2 dgn orang jea tp duit tkde nk topup. Drpd buat muka seposen mintak duit dekat ma abah suh topup-kan baik lahh kau join giveaway yang hadiah dia ada jugak sponsor n penganjur nk bg topup. *ayt keling kan?*

Itu punnn kalau Encik Random tu baik hatii nak pilih aku sebagai pemenangg lah kannnnnn #haha . Maklumlah, rata-rata GA yang aku join nie masing2 guna khidmat Encik Random.org kannn? So, manalah tau nasib menyebelahi hamba yang lemah ini. *syahdu jap* 

Selain mengharap menjadi pemenangg, giveaway nie juga boleh merapatkan hubungan sesama blogger, *lagi-lagi aku yang susah nk beramah-mesra* dann boleh juga meramaikan dan memeriahkan giveaway yang dianjurkan. Menang tu nombor dua, okehh? :*

Bukan nak cakap apa, tapi memang ramai gilaa blogger buat giveaway cuti akhir tahun ni. Aku pulak yang excited nak join. Tapi kalau sponsor banyak gila nak kena follow twitter, blog, like fanpage apa semua tu, memang malas lah aku nak join. Walaupun hadiah dia menarik, tapi aku tak tertarik rajin pulak nk buat semua tu. Tapi itu kalau aku terlampau MALAS lah kannn . Haha

Makanya, saya disini amat mengalu-alukan kedatangan hampa yang promote giveaway dkt cbox saya. Okehh tu jea untuk entry hari nie.

Tibe-tibe sifat rajin aku menjelma, untuk update blog yang dipenuhi oleh entry GA. HAHAH.

K, bye Assalamualikum.

Labels: , ,



Newer Post
Older Post