nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


New Look before New Year!

LOL perlu ke letak gambar BigBang ? ;p

Assalamualaikum!
Hai, hehe.. Baru lagi update, nak update lagi. Takpe, ini baru dipanggil blogger-tegar. Cehwah.

Well, macam saya ckp hari tu. Saya tak reti nak buat mukadimah yang best-best ~.~ K k cukup. 

Now.. Saya merasmikan yang saya tengah pakai skin baru. Yeay. #clap for me puhlis. #puiii

K, takyah nak gedik sangat lah kan. Skin nie dah buat untuk yang kali kedua. Yang first tu, saya tertekan Clear Changes, di mana saya belum save apa-apa lagi. Nampak tak kekalutan di situ. Saya dah putus asa, malas dah nak buat skin baru.

Tapi, group BBB menjeles kan saya bila dyeorg sibuk asyik post 'New look, new skin, simple.' k jeles k. So, malas nak ckp panjang2, maka terjadilah skin yang tak seberapa nie. Puas main coding semua nie. 

Memang hari tu ada terfikir, nak tukar skin sebelum new year and now I changed it. Yeah ;p

Tema warna dye memang merepek kan. Purple + Green. Hahahah saja nak jadi keling. 

Macam biasa, saya dah credit-kan apa yang saya guna. Okay dah tak reti nak cakap apa. 

And, wish me luck dekat asrama nanti. Dah tak lama nak sekolah, kan ? Hah, jangan nak buat2 lupa la. K, tu jea kot. Doakan saya juga dapat adik bilik yang tak byk masalah, yang baik-baik jea, yang tak kurang ajar k. :'> InsyaAllah. Kbai

Labels: , ,



Newer Post
Older Post