nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Happy New Year, uols!

201212310911282_p-e1356942377499_large
Aci tak letak gmbr SNSD ? Lulz

Assalamualaikum!
Hai, korang. Hihik~ Terasa gedik pulak -.-'

Happy New Year, uols! Actually, new year utk Muslims time Maal Hijrah dulu kan? Haha. But, ramai Muslims sambut hari nie. Termasuk lah saya -.- K, aku takde la sambut smpai turun ke bandar, nak celebrate bagai. Itu bukan perangai aku k? Just wish jea ;p

Btw, aku dah ada azam baru. Tapi rasa mcm tak dapat capai jea -.- Haha memang takkan dapat la bila azam tu merepek jea. Nak tau? xD

-Nak pasang WIFI dekat dlm dorm.

Lulz, do you belive in Miracle? HAHAHAHA gelak byk dan sikit k --'

Malam2 nie memang kena jadi gila sikit la. Disebabkan malam nie malam last duk rumah kan. Esok takde dah, kena tidur awal, kena tidur atas katil yg bercadar-kan colour putih -.- bukan bedsheet pink biru yang skang aku tgh guna nie k. -.-

Aku tak kemas apa-apa lagi nie. Rileks la, masa byk lagi. #KepalaHotakKau -_-

Serious, aku tak reti nak kemas dari mana. Tadi dah nak kemas, tp bila mengenangkan selimut kesayangan aku tu tak kering lagi, hilang terus semangat nak kemas2 barang. Pagi tadi hujan, so jemur kat bawah khemad depan rumah nie jea. Skang nie tgh jemur bawah kipas. 

Hmmp. Dah malas nak bebel pepanjang. Again, Happy New Years!
For those yang nak kuar bandar malam nie, nak celebrate ke apa ke, jaga batas pergaulan k? ;> Time2 mcm nie mmg ramai setan2 nak merosakkan umat Islam. 

Better tak payah sambut, celebrate depan sejadah. k?

kbai.

Labels: , ,



Newer Post
Older Post