nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Berkongsi Kemenangan Giveaway!

Tumblr_me493k8q7s1qgad25o1_500_large

Assalamualaikum.
Hai, okeh saja menggedik nak update entry nak cite kat korang sume-sume kan *ceh, bajet ada org baca jea* -,-

Sebenarnya dah lamaaaaaaaaaaa nak update pasal ni tapi tu lah. Malas menguasai diri so nak buat macam mana kan ? Hehe.. 

Aku ada menang giveaway. Lepastu, hadiah dah sampai. Then, masa tu aku tak bangun lagi lepas tu tetiba ayah aku cakap "Qilah, ni surat aok dah sampai." Then ayah aku letak je la surat tu dekat tepi aku tu. Dan aku yang sedang tidur tu, hanya sambung semula tidur k ayat keling -.-'

Lepastu, aku terdengar sayup-sayup mak aku cakap "Macam mana entah, duduk dalam bilik 24 jam, terperap je dalam tu berkubang dalam bilik tiba-tiba sampai jea barang untuk dia." Haha! Okeh aku tersengih dalam tidur masa tu.

Dan hari tu punya haritu aku dapat lagi bungkusan *skemanya* hadiah jugak. Menang giveaway jugak. K sebenarnya sungguh tak percaya. Dapat jam. Masa tu baru balik kuar bandar dengan bebudak nie. Tiba-tiba adik aku tanya "Aok, beli jam eh ?" aku buat tak tau jea la. Sebab aku tak pham. Bila masa aku beli jam kan ? 

Lepastu aku nampak satu bungkusan tu. Rupa-rupanya dapat jam Ice Watch. Yeayy! Pastu aku cakap "Ni, akak tak beli la.. Nie dapat hadiah."

Dan mak aku pun tak faham sebenarnya. Macam mana boleh dapat hadiah. Haha! Whatever, Alhamdulillah. Bersyukur gila. Memang aku teringin nak icewatch tu sebenarnya.

*Nie la yang aku menang!*
Satu lagi jam and aku tak sempat nak ambik gambar. Whatever la -,- 
K tu jea. Assalamualaikum!


Labels: ,



Newer Post
Older Post