nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Semoga Selamat Pulang ke Tanah Air.

Tumblr_mdkacmf8iu1r8fqy9o1_500_large

Assalamualaikum dan hai. 

Ehm, hari nie nak post pasal hari tu gi KLIA hantar tok, tokwan, mak uda, pak uda dan makwan *mak mentua mak uda ke airport. Dyeorg nak gi buat haji di Tanah Suci Mekah..

Hihi.. Dah lama kan ? Dyeorg dah nak balik dah pun. Haha :p Disebabkan aku nie terlalu busy.. So, aku baru nak update hari nih.. Aku cuti lama hari tu. So, dptla aku jalan-jalan. Hehe..

So, malas nak ckp byk. Tengok gmbr je lah!


 Bakal ditinggalkan oleh ibu dan ayahnya.. untuk sebulan. Now dia ada dkt rumah saya xD

 Si Comel yang tak habis-habis nak menari. Aku pun tak tau pasai apaa -__-' Her name Elisha Kazrina

Nasihat ibu sebelum berangkat. Minggu depan ibu balik lah, Balqis! Sabar tau.

Satu-satunya anak sedara aku. Cewah ~! Nie anak kepada sepupu aku, Angah Safwan.

Dengar penerangan dari makcik sblum berangkat.

Mak cik aku pengurus dlm syarikat Ash Har Travel & Tours. So, dyelah yang menguruskan semua hal tok tokwan mak uda pak uda and makwan. Dye ckp tak balik rumah. Nie pun tak mandi2 lagi. Hihi..


Ramai betul yang hantar.. Hihi. 

Pakteh..


Sorry. Gambar tak lawa. Handphone biasa-biasa je xD

Labels: ,



Newer Post
Older Post