nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Jamuan Kelas 1 Al-Farabi 2012

Tumblr_lt7771rpqv1r00stoo1_400_large

Assalamualaikum.. 

Yeah dah cakap entry seterusnya entry bergambar. Hiwhiw.. Nie masa jamuan kelas hari tu. Sepatutnya entry nie sebelum entry Reunion tu tapi nak buat ce mana. Malas punya pasal.

Entry jamuan nie malas nak cite panjang2. Cuma nak bercerita menggunakan gmbr jea. Cewahhh :p Gambar2 nie sume hasil membawa handphone senyap2 ke sekolah. Bawak ke asrama. Kah kah kah ~ Alhamdulillah, takde checking besar-besaran pun. 

Handphone nie handphone aku sndiri. Mula2, ayah aku tak bagi bawak. Tapi aku buat muka dekat abah dgn ma last2, ayah aku bagi. Sambil tu ayah aku ckp "Kalau hilang aok kumpul duit sndiri beli sndiri handphone. Aok nie kira special tau tak. Abah beli henset kat aok time tingkatan 1. Along dulu beli henset sndiri guna duit sndiri tau, tu pun masa tingkatan 5." 

Hiwhiw xD








Okay byeee xD
Sorry gmbr buruk sebab handphone camera tak best. Belum berkesempatan nak beli Lomo dgn DSLR lagi. Insyaa Allah, oneday. Doakan sayaa :)

Labels: ,



Newer Post
Older Post