nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Exam is Over.

Tumblr_mbpdcbobga1r0yrdio1_500_large

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum and Hi.

Memang dah lama aku tak update. Nampak tak ke-busy-annya di situ ? Hiwhiw. Well, tiga minggu tak balik asrama. Hehe.. Tiga minggu itu bersebab. Dan sebabnya adalah ada exam akhir tahun. Heeeee ~

2 weeks berhempas-pulas study. Serious aku ckp, exam akhir tahun nie memang aku study. Exam p1 dgn pertengahan thn tu aku study macam-macam tu je. Macam study tak study je. Tapi exam kali nie aku study. Waaa aku da berubah ke ? Er..

Exam kali nie 2 minggu. Selalunya budak form 1 tahun nie exam seminggu je. Tapi akhir thn nie dua minggu. Sebab nak buat pbs banyak lagi tertunggak. Kalau diikutkan, kiteorg exam yang ilmiah je. Tauhid feqah sirah etc..

Aku lebih suka ilmiah drpd akademik sebenarnya. Ehmm memang aku tau aku akan low akademik bila dapat result nanti. Tapi doakan yang terbaik utk sy tau! :)

Sepatutnya hari semalam pulang buku teks. Tapi ditangguhkan pada 5.11.12, hari isnin. Minggu last sekolah tu. Erghhh -.- ini sume sebab pbs yang berlambak tak siap lagi. Form 2, Form 3, Form 4 sume dah pulang buku teks. Form 1 dgn Form 5 je belom. Eyyy ~ 

Ini memang tidak adil. Masa kiteorg jawab semua soalan pbs yang tertunggak tu, mesti budak2 form 2 akn berjalan dok ngusha-ngusha kiteorg. Budak form 3 yang dah habis pmr tu budak form 4 yang nak habis SMA tu. Erghh serious jeles ohkay. -____-

Kiteorg kene ikut lagi jadual p&p. Oh ini memang tidak adil bagi aku. *bukak lagu*

Hmmmp. Sekian saja luahan hati yang tak seberapa ni. K, 
Assalamualaikum. :)

Labels:



Newer Post
Older Post