nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Contest Blog Cun Melecun by Ika and Ayu


Assalamualaikum. Okeh, tengah malam macam nie nak join satu contest nie.

Aku rasa aku dah ikut syarat-syarat dye.



1. Yep, aku nie blogger. Bukan Vlogger, eh ?
2. Of course lah aku Malaysian. Bukan Bangladesh, okeh. *ye, saya tau awk tak ckp sy nie bangla 
4. K I Gadis bukan perempuan. Er.. Boleh ke cenggitu ? *gigit jari*
5. Dah follow blog and burung biru twitter, dah like fanpage. Salah satu nilai murni saya adalah JUJUR. I repeat, JUJUR. *okay keterlaluan pulak.
6. Dah ckp, yg saya nie JUJUR kan. Tapi malang, Ayu tak letak id Blog dye dkt butang follow tu. Cemana nie ? *muka nervous habis.
7. JUJUR tetap JUJUR. Saya dah follow and like sponsor-sponsor yang kiut lagi miut.
8. Yaaa saya patuhi. Jangan rirau. xD

Mangsa Blogger Banjir. *okay gurau :-

Setelah di-check syarat-syarat di entry Ika, saya mendapati 7 Syarat Penyertaan. Bila saya check pada entry saya pula, syarat penyertaan yang saya tulis ada 8. Hal ini demikian kerana, saya tidak tulis nombor 3. Janganlah anda gelakkan saya. Sesungguhnya saya baru belajar Mathematic. Harap maklum.

Saya tertanya-tanya, kenapa setiap kali saya tulis JUJUR, kenapa harus guna Caps Lock ? Oh, ini bukan Bangga Diri, tapi ini dipanggil Syok Sendiri atau lebih famous dgn SS.


K, doakan saya menang. Hadiah menarik kot!

Assalamualaikum.

Labels:



Newer Post
Older Post