nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


SEGMEN : Kad Hari Raya Eksklusif by MrPetak.Com


*Klik jika mau join*

Assalamualaikum. Heyyy tetiba nak join segmen. Hihi

Pengalaman yang tak boleh lupa masa puasa ? Ermm.

Masa tu saya darjah 3 kot ? Entah, lupa. Mak saya kan macam kerja catering. Ambik tempahan org nak makan. Lepas tu, mak saya tengah masak, akak saya tengah potong buah limau sunkist. Lepas akak saya dah siap potong buah tu, saya dengan senyap-senyap, ambil limau sepotong, ajak adik and bawa dia kat belakang rumah. Lepas tu makan. Saya cakap dekat adik saya. "Pikah, jangan bagitahu ma tau!."Amaran keras saya bagi.
Lepastu, adik saya marah sebab apa tah dekat saya. *Lupa* Dye bagi tau dekat mak saya yang saya curi buah limau sunkist. Keh, mak saya rotan saya guna hanger sebab curi. Sungguh, tak dpt dilupakan time tu. Perit sesangat. Tapi, skang dah besar, tak nak dah memain dengan puasa neh. :)

So, tu jea cerita saya. :) 
Assalamualaikum.



Labels:



Newer Post
Older Post