nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Makin tua makin sikit duit raya.

Tumblr_m923qofujn1rsj3wyo1_500_large

Assalamualaikum and Hi, Everyone!

Yeah rasa macam tak jemu pulak nak meng-update. Rasa macam rajin. Ringan pulak jari nak klik bukak blog aku. Ceh kau, semua rasa -..-

Tapi rasa rajin tu hanya sementara. Yang rasa geram bengang tu je berterusan. Orang kata, Istiqomah. Hamboi suka ti dia ja nak libatkan hal ehwal agama dgn bengang kau.  -____-

Hmm. Bukan apa, bengang dan geram bercampur menjadi satu atas hanya satu sebab "Makin tua Makin sikit duit raya." Siapa je yang tak setuju. Aku tgk dkt fb hari nie dah 93727929 status yg tulis pasal isu neh ._. Aku pun kurang berpuas hati. #okay tipu.

Well, aku takde lah besar mana tapi rasanya cukup tua sebab dah naik form 1. Aku rasa macam sikit je duit raya aku berbandingkan dgn sepupu-sepupu aku yg kecik tu >.< Kot aku yang malas beraya ? Oh mungkin tapi aku rasa aku kira yang mak-mak sedara aku bagi je okeh.

Okeh. Yang kau tak puas hati sangat neh kenapa, Qilah ? Orang dah bagi tu bersyukur je lah.



Pengajaran: Sila bersyukur apa yang ada. Cuba fikir pada yang susah di Palestin sana, kita dah dapat duit, dapat makan, beraya sana sini, dyeorg dekat sana entah dapat makan ke tidak. Duit apa tah lagi ? Ye dak ? :')

Anak Malaysia: Mak, hari ni makan apa ?
Anak Palestin: Mak, hari ni ada makanan tak ?

Assalamualaikum.

Labels: ,



Newer Post
Older Post