nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Happy Belated Birthday, Along !

Tumblr_m7g5fbxqu71ry579xo1_500_large

Assalamualaikum. Hai, lama kan tak update ? Tahu, tp kalau update pun takde sape baca. *ceh kau, buat ayat sedih pulak dah.

K, aku sampai rumah pukul 6 petang tadi. Bebudak asrama pukul 6 dah tolong mak dyeorg masak, tp aku ? Baru smpai rumah. Maklumlah, balik kol 4 ptg. Singgah rumah tok kjap, lps tu balik. Igt nak buka puasa dkt rumah tok. Tp, ma cakap nak berbuka dkt masjid. KFinee nak nangis lagi.

Yela, tadi aku puasa dgn Along n Abgde je. Uh whatever.

Hari nie birthday Along act. Hihi Ma ada beli kek lepas jmpt aku tadi. 


Ha, tu lah kek yang ma beli tadi. Memang kecik, tp ada lah jugak kek kan ? 
Hihi. Oh, sorry. Aku takde pulak gambar Along. Along kan susah sangat nak bergambar so mmg takde.

K, 
Along, 
Happy Belated Birthday 21st
May Allah Bless You Always,
InsyaAllah.

3/8/1991
3/8/2012

p/s: Tua dah aok ek ? HAHA *evil laugh

Labels:



Newer Post
Older Post