nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Banyaknya Aku Makan o.O

Tumblr_m93pgrsuro1rcha61o1_500_large

Assalamualaikum and Hi, Everyone!

Well malam nie nak post lagi okeh. Saje nak cerita-cerita. Ehm, bukan apa, bosan actually :p

Sekarang nie ada orang datang, kawan Along. Keh, malas nak keluar nak jenguk muka. Dye datang dgn suami dia. Hmm. Dah duduk dkt bilik ma, takde tudung nak keluar. Ceh, alasan. Pdhal sblum tu dyeorg dah bgtau dye nak dtg dan spatutnya kena sediakan tudung dahhh kannnn. Dah dah. Cakap je, yg kau tu malas!

Okeh, bukan nak cerita pasal tu tapi nak cerita pasal aku yang banyak makan nie. Serious cakap, hari nie aku makan banyak kali. Ha.Ha. Maybe masuk akal bagi orang lain tp tak masuk akal bgi aku. 

Macam mana nak masuk akal kalau aku duduk rumah sendiri dan makan sebanyak-banyaknya. Kalau aku gi jalan beraya rumah orang haruslah aku tak kesah sbb makan byk dkt rumah org. Nie dekat rumah sndiri, kot.

Aku bangun jeh tido, trus gi dapur and ambek nasi impit yang mak aku buat. Aku bgn dlm kol 10 macam tu. Heee ~ Pastu pukul 3 lebih tu aku makan lagi. Nasi impit jugak sbb mak aku tak masak nasi. Puasa. Lps makan nasi impit tu makan ais krim secawan.

Ptg tadi, mak aku baru masak nasi and lauk ikan berlada. Okeh, makan lagi. Lepas makan tu, pedas gile, pergi bukak peti ais tgk ada air milo yang dah keras. Sedap okeh.

Banyak aku makan. Dah lama tak timbang .__.

Okeh bye.
Assalamualaikum.

Labels:



Newer Post
Older Post