nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Adik-adik sepupu aku ni..

Tumblr_m8xp99ctnq1rco0yao1_500_large

Assalamualaikum..
Hai, tadi update pasal Raya dan yg nie pun pasal Raya jugak tp melebihkan pada sepupu-sepapat aku. *puih

K tadi balik kampung sat. Saje ikut ma dgn abah nak bakar lemang. Konon-kononnya nak tolong tapi hakikatnya ..... [?]

Balik tadi memang best walau sekejap. Dapat jugak lah lepas rindu dengan adik-adik sepupu aku kennn :p Sampai mak uda cakap "Ha, baru nampak muke awok." Ceh, padahal mula-mula masuk rumah terus ke dapur hantar barang. Pastu dok tercongok. Baru nampak ?

Keh, tau lah maksud Mak Uda tu nak ckp "Ha, tak tolong pun kat dapur." KFineeeeeeeeeee T^T

Dapat jugak lah jumpa anak-anak Mak Nana, Pak Teh dan anak Mak Uda. Muehee ~ Best kot tadi. Nasib kampung aku dekat je. Dalam 45 minit macam tu je kan. :D

Jumpa Damia Hanani, wah dia dah tak sombong. Takde lah asyik main sorang-sorang je. Pandai bercakap dah. Kalau dulu, Mia asyik main sorang-sorang, takut dgn kiteorg semua, sikit-sikit "Ayah, Angah nak ni bla bla." Sekarang, tak dah. Bagus Damia ! 

Amani Sofea pulak, akak kepada Damia Hanani. Dah tak kuat merajuk sangat. Dah pandai puasa. Puasa penuh rasanya ? Bagus lah tu Pia. Teruskan, untuk tahun depan tau !

Elisha Kazrina, adik kpd Mia dan Pia. Still comey okeh. HAHA

Hai Qila, kau nak introduce pulak anak-anak Mak Nana ni ? Hehe..

Elisha Kazrina.

Baju biru: Amani Sofea.
Sebelah: Damia Hanani
Comelkan sepupu-sepupu aku ? :')


Mereka, dua beradik. Comel kan ?

Tu lah aku. Saje menggedik. Dekat rumah mana ada patung. Kat sini je adaa xD

Alahai mak Datin mana pulak neh.

Fayyad dan Azwa Firzana.
Sweet kan adik-beradik nie ? :)

Fayyad ajak Wawa main badminton. Tp bila nampak cameraa ... [?]

Saja menggedik. Lupa nak sensore gambar nie. Peace!

Yang ni, mak Datin tak jadi. Haha
-Nur Aufa Dinie Balqis-

Haih. Tu lah ragam mereka yang bergelar sepupu aku. Esok kita jumpa lagi, insyaAllah!

Selamat Hari Raya lagi sekali !



Labels: ,



Newer Post
Older Post