nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


First Day Fasting. Alhamdulillah.


Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Selamat dah buka puasa. Hari first puasa, tak penat sangat. Maklumlah, cuti. Tak gi sekolah. Tak duduk asrama. Huhu
Esok, abah cakap nak hantar awal sikit. Huuuu sedihnya. Tak nak lah balik asrama. Tak nak tak nak.

Hmmmm petang tadi, tak buat mcam slalu aku buat masa nak azan, masa bulan ramadhan. Masa kecik-kecik dulu la. Tahun lepas pun tak buat.

Kalau dulu, masa nak dekat azan, duduk dekat luar smbil main teng-teng. Sambil-sambil tu, tggu azan. Uhuuu ditemani angin petang*puih. 

Kalau dekat asrama nanti, tggu siren dewan makan je lah. Huuuuuu sad life kan ? ~~

Hmmm tak tau nak taip apa dah. 


Makannn buka puasa tadi. Siakap Tiga Rasa.

#Sempat snap yang lebihan je. Pun bolehh ~

Kbai. Kalau ada masa, insyaAllah esok post lagi sebelum balik asrama.
Assalamualaikum :)

Labels:



Newer Post
Older Post