nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Selamat Hari Tua, Aqilah !

Tumblr_lsb4c6g5d91qcv9d7o1_500_large

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum semua. K tau dah lama tak post kan. Hihi

Happy birthday to me. Semoga pnjg umur dan dimurahkan rezeki. InsyaAllah.. Aminn..
Doakan diri sndiri, tak pe kan ? :D

Teruja sebenarnya. Umur dah 13 tahun dah aku ye ? Belum lagi.. Pukul 10.40 malam karang baru tepat. K merepek sudah :D

Ramai yg wish birthday aku. Thanks utk semua yg wish birthday aku. Hanya dpt mengucapkan terima kasih je.
Kalo dulu, kawan2 aku bagi hadiah, tp hari nie tak lagi.. Sebab kiteorg dah susah nak jmpe. Sume bawa diri ke skolah lain-lain. Igt lagi, masa dajah 5, 8 bungkus hadiah aku bawa balik rumah. Alhamdulillah, ramai igt birthday aku..

Aku tak mintak pown. Aku mintak pown gurau2 dgn kwn baik aku je. Aina, Farah. Tu jeaa yg lain dyeorg bgi tak tau lah pulak :)

Ramai yg wish birthday aku dkt fb. Mak ayah aku blum wish lagiii. Uwarghh sedih nya :'( Hmmm dah dyeorg sibuk kerja sbb aku jugak.. Sebab anak2 dyeorg jugakk.. Kan kan.. 

Waa buat jejak kasih ke apa ? 

Ok tu jea sebenarnyaa. K Assalamualaikum :D

♥     
5 May 2012, Sabtu
Wesak Day, 
Birthday 5 May 1999.
♥     

Labels:



Newer Post
Older Post