nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Lamanya tak update..

Tumblr_m0ls3lw4j31qijksmo1_500_large

Assalamualaikum. :D Haiii lama gila gila dah tak post. Woaaa baru dapat balik. Heh sebenarnya, hari semalam dah saya balik. Kiteorg dibenarkan balik oleh Mudir awal. Harhar. Sebab kiteorg tak terlibat dgn masi supa.
Siapa peserta Masi Supa tu, haa dyeorg kena gi Rompin. Kiteorg dpt balik awal nie memang berita mengejut ah. Sebab masa perhimpunan hari Rabu tu baru Mudir bgtau. Memang kesian lah sape duk kl sbb dyeorg kena balik hari ni, Jumaat. Sebab tiket dah beli hari Jumaat. 
Sebenarnya bukan nak cite ape pun. Hehehe.. Nie saya bergambar tadi. Hahaha tah pape. Tgk tauu :P

 Ahah. Saya paling suka gmbr nie. Neutral #tibeehh :P
 Senyum itu sedakah
Lakonan semata-mata.

Okayy tu jea kot. Haha k Salam !

Labels: ,



Newer Post
Older Post