nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


SAYA , BELOG BUDAK KECIK 2011



Salam.
  1. Letakkan header BENASHAARI.COM
  2. Tajuk : SAYA , BELOG BUDAK KECIK 2011 dan linkkan ke entri ini .
  3. Tulis latar belakang anda seperti , umur , sekolah , tujuan buat blog ..
  4. Jelaskan kenapa anda nak blog anda dikenali ramai ?
  5. Siap ? Tinggalkan entri di ruangan komen ini . 
 Heh. Tak pe. Penganjur ckp bwh 19 thn bley join. :D

Nama saya Nur Aqilah Nadira bt. Zulkifli. Umur 12 thn . Thn dpn, insyaAllah kalau dipanjangkan umur, 13 thn. :D Saya bersekolah di SR Agama At-Taqwa, Temerloh, Pahang. Saya bwat blog mula2 tu saje2, suke2. Tapi, bile dah rasa mcm 'best' , jadikan lah hobi sbgai blogging. Heh

Susah nak jwb soalan nombor 4. Tah. Tak reti nak jwb :D #Dikenali ramai tak nak. Dikenali ramai-ramai nak. Heh ayt tak btol.


End , : 3

Labels:



Newer Post
Older Post