nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Last post.. For this year.. 2011

Tumblr_lte54b2kuf1qcl77no1_500_large

Assalamualaikum.. Hai korang semua. Lama dah tak update. Tittle post nie mcm ape jeh kan -___-

Mcm sy ckp dulu, bukan tak nak update tapi tak de cerita. Nie saya nak update. Haha saje je kasi gempak #lah sgt -____________- InsyaAllah saya akn duk hostel lps nie. Wawawa saya dgn Syahidah :D

Mashitah dgn sape lagi tah okay lupa, duk skola SMA Al-Wosto. Saya skola di

Tak tau best ke tak sbb tak pernah pergi lagi. Ehh mksud sy, tak pernah rasa duk Hostel lagi. Sekolah dye mmg besar gedabak mcm Universiti. Saya dah penah masuk hostel dye tapi hostel lelaki. Sebab masa tu abg yg masuk skola tu. Hiwhiw. Kakak pown ada masuk tp ntah la tak igt. Sebab masa tu saya ke cik lagi. 

Mungkin saya tak slalu ber-blogging dah. Dulu sy tgk peraturan skola uh.. Pfff balik sebulan sekali. K nie tak adil -___- mula2, mmg lah rasa tak sabar nak masuk asrama tp bila tau balik sebulan sekali, memang tak lah kan. Apa2 pun, dah dpt. Biar lah. InsyaAllah berdikari nty. Tapi, saya bersyukur sgt sbb ada kawan dri skola At-Taqwa. Syahidah. Hiwhiw :D

Tak kisah lah ada kwn ke tak tp benda yg paling utama saya nak bold kan kat sini, adalah tak nak kena buli. Kfoineee mak saya ckp, mula2 kalau akak2 senior tu buli kita, ikut jeh. Mungkin dyeorg nak test kita. KFoineeee kena ikut. Whatever lah -,-

Okayy dah malas nak membebel. Cuma semalam berlakunya perkara yg GEMBIRA dan SEBALIKNYA

Semalam sy gaduh dgn kwn. Lol lps tu, kwn2 bloggers saya habis sume back up. So what sape suh mencarut kan ? Ahaaa dan perkara gembira itu adalah smalam sy pergi bank. Lol itu pown nak ckp -___- EH eh saya pergi bank sbb nak bank in kan duit tauuu :D #Weh samdol, gi bank msti lah psal duit, takkan nak buang air kot ? -___- Okehh kita gi bank. CIMB bank. Nak beli novel Awak Suka Saya Tak ? Haaa saya ada post dlm entry ini .. Ahaa tak jadi nak pos duit. Bank in saja. Ank sedara saya tlg. Lol ank sedara aku tolong. Ahaaa ~ Dye nie skola MRSM so kalau dye nak guna duit, mak dye bank in and dye pulak gi bank out. Hiwhiw 

So selok-belok bank nie dye tau lah. Haha okay okay. Dah dah

Kbai. Salam <3

Labels:



Newer Post
Older Post