nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Pergi ke Tanjung Lalang


Assalamualaikum . Hai korang ! Hehehe lama rasanya tak post .
Okayyy . 

Hari nie ada cite . hihihi sepatutnya , psal kem sahsiah tp malas nak citer sbb pnjg sgt . sorry =P
Okay , hari nie kiteorg sekelas kena pergi tanjung lalang tp ada lah jugak yg tak pergi sbb tak bwak surat kebenaran and yani tak bwak pown tp dpt jea pergi . hmmm ntah lah 

lps tu , kiteorg pown berkumpul lah kat tapak perhimpunan smbil tu beratur skali . bukan naik kereta pown .
sbb dkt jea tanjung lalang . kene melintas jalan je pown and jalan sikit .
best sangat ! hihihi . 
huhu kene bwak buku dan sebatang pensel . hahaha tp qila bwak buku , pensel dan pemadam .
pemadam letak kat dlm kocek baju skola . keh keh keh cerdik takk ? =P

Lepas dah siap ambik smua barang-barang , kiteorg pown beratur dan ustz pown suh jalan kann .
kiteorg pown mendaki lah bukit . skola kiteorg nie bawah bukit . sbb tu lah org ramai tak tau skola qila kat mana even budak temerloh pown . huhu . lps dah smpai dkat seberang jalan , ustz suh cari group , 
untuk melintas tuuu . lps tu , agak-agak kete dah tak de , kiteorg pown melintas . 
jalan kiteorg lintas tu mcm highway tp mmg highway pown KOT . tah tak tau lahh .
lps tu , kiteorg lintas lagi . hoyea , Alhamdulillah , selamat pown XD

Lepas tu , kiteorg tgk ustz tak lintas . Lahhh lupa pulak yg ustz tak ikut skali gi sekolah tuu . sir jusli pown ada tlg kiteorg melintas . tak silap rmai lagi kott . heeeeee ~
qila dah mula tunduk muka . yeee ah malu gilerr sbb kiteorg melintas tuu . dah r kete banyak . lps tu tambah pulak mat indon dgn mat bangla yg tgh bwat ape tah yg kat bangunan blom siap lagi . hehe
msti dye kerjakannn . =P mula lah qila mengada-ngada . ckp dkt aina kot .

"Ahh ! Koy malu . Melintas jalan niee . Maluuu "

Sambil tutup muka guna buku dan tunduk muka .
HAHAHAHA memang mengada sikit masa tuuu . huhu . 
lps tu , pndg belakang smbil berjalan . wahhhh ! cikgu Azzu tgkp gmbr . nak gmbr tu nak gmbr tu .
msti bestt ! hihi #tetiba# . lps tu , dah smpai kiteorg pown msuk lah ikut pagar tuu . mcm tau tau je dewan dyeorg kat mana kann . hahaha . lps tu , dah jmpe dewan , pndai-pndai lah msuk kiteorg .
lps tu , budak2 nie sume peramah belaka . tgur belakang dpn . hahaha . nak tau qila bwat apaa ?
nty qila ckp tauuu =P

Lepas tu , pengerusi tu pown jmput ah penceramah tuu . huhu rupanya , ceramah tu , cerramah psal gigi .
doktor pakar gigi tak silap . hahaha . dari HOSHAS . 
lps tuu , dye pown ceramah laaa . okay qila nak bg tau ape yg qila bwat . qila melukis . hahaha .
masa tu qila baru belajar melukis taw dri hajar . masih bersemangat lagi . sbb tu itu je kerjanya .
budak nie pown , ape kurangnya , .. berborak jee . ade jugak yg dgr . tp lebih byk yg geli psal gmbr gigi yg ditunjuk tuuu . haha qila pown geli sbb tu bwat kerja lain . lps tu , rehat skejap . makan nasi lemak . sedapp ! nak nak ? tau lah nak tp dah hbis =P

Okayyy . Lepas rehat , smbung balik . Hohoho tp bukan ceramah dah . kuiz je pownnn .
lps tu mcm2 lah soalan dye tnye . pling byk yg dpt hadiah , budak Tanjung Lalang . 
huhuhu . ada satu soalan tu , mcm sng . lps tu , rmai lah jawab . pstu penceramah tu pown , tnye lah , ..
sape yg mula-mula jwb kannn . lps tuu , budak nie ckp , SAYAA ! lps tu penceramah tu ckp 
TIPU DOSA . lps tu qila balas balik tp perlahan je laa . khadijah dgr . qila balas 
"Tak pakai tudung dosa " farah , afiqah ngan wahida pown sama . dyeorg ckp "Tak tutup aurat dosa"
huhuhu . lps tu dah siap tu balik .

kiteorg balik jalan kaki jugak tauuuu ! kiteorg naik jejantas . jauh sikit lah dari skolaa .
tp best . atas jejantas tuu , kiteorg dah jauh dah . nak turun dah pown jejantas tuu . tgk tgk , ckgu kat blakang tgh bergmbr dgn budak laki . wahhhh bestnya . pstu kiteorg pown mengadalah jugak kannn .
hahahaha dan kiteorg pown ada lahhh gmbr kat jejantas . lps tu , kiteorg singgah kat kedai buah skejap .
qila pown nak beli jugak . tp dah hbis . huhhh ~ lps tu , singgah chop wan chong pulak . hak hak hak .
qila beli air 100 plus . then balik . semua cari tandas . ehh tak de laa . saje melawak =P
itu lah cerita smalam . citeee pergi ke tanjung lalang . Besttt giler . bukan best gi tanjung lalang tp best jalan kaki . cikgu Jasimah ckp "Hari nie ckgu bagi kebebasan kat Tahun 6 ."
cikgu siti ckp "Nie lah masanya nak berjalan" hihihi best sgttt <3



p/s : pnjg btol entry nieee . huhu 

Labels:



Newer Post
Older Post