nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Sekolah =D


Assalamualaikum . Hai korangg . Bwat apa nuh ? Online FB ?
Ber-tweet ? Hahh ? Tengah mandi ? 

Yang awak tgh bwat apa ? Ohhhhh . Tengah main game . Msti online FB . 
Kann ? HAHAHA .

Giler agaknye harinie . Haha . Nak tauu tak qila tgh bwat apa ? qila tgh chatting ngan mashitah n aina .
skali gus . hahaha .

wawawawa . Qila rasa mcm malas lah pulak nak gi sekolah =='
penyakit malas dtg sudaa .
ye r , dok skola tak bwat apa pown . baek layan FB lgi best kan .
jaga bakery . haha tp mmg siyes , dok skola tak bwat apa apa . sbb ckgu sibuk nak focus dkt adk2 junior kite eaa . haha . smpai kiteorg satu kelas thn 6 kene pindah kelas ! erghhh tak suka lgsung dok kelas tu .
kiteorg dok kelas thn 5 . thn 5 dok kelas kiteorg . ohhh please ! tak best lgsung .

Sampai kiteorg nak muntah . sorry adk junior kusyg thn 5 sekaliann , bkn muntah sbb apa .
sbb bau cat kat surau tu la . yeaaa kiteorg tau , korang nak blaja .
nak focus pulak subjek akademi kann ? thn dpn UPSR .
setelah korang pnat blaja agama , utk menjalan UPSRA , so , korang blajar akademi pulak .
hehehe . surau kan dkt dgn surau korang . dan surau tu pulak tgh perbaiki .
haishhh . tak pe tak pe . nsib baik tak dpn mata cat tuu = =' eh eh . jgn marah yeee .
hehe . sebenarnye bkn kiteorg tp qila dgn wahida je yg bising . hahaha
kiteorg jgak kan ? =P . mmg pown . kiteorg nie mmg terukk n gedik .
biasa r . thn 6 kann teruk . mana ada org lain yg truk kecuali kami kan ? kami redha =)
cehh emo la pulak .

okay okay . tak bley nak membebel sgt . hahaha .
youu know , kalau qila kann , mcm story bnda yg pnjg berjeler menggunakan mulut ,
msti mata berair . seolah-olah crite tu sdihh sgt . pdhal citer lawak je . 
apa mknanya nye tu ? ke menunjukkan sifat qila yg qila niee kuatttttttt sgt menangis dan emo org nye ?
wawawa cehh . ntah ntah tak de mkne . aku je yg prasannn giler giler kann ?
hahaha . okay . apa pulak mksud ayat saya di atas tuu ? siap di-blod kan lagi tu .
tpi . 
membebel lagi . aisehh . haha ok la . dah dah
annyeonghi nae chingu . Assalamualaikumm =)


Labels:



Newer Post
Older Post