nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Kebersihan Hati #Tesentuh


Assalamualaikum . Hai ! Bwat apee tuu ? Hihihi . 
Rasa lama pulak tak post blog daa . Huhu . Tak de cite act , ..

Dari hari selasa , 27 September 2011 hingga hari nie , Khamis 29 September 2011 , .. 
Kiteorg satu kelas kene bwat nilaian sesama sndiri . Contoh mcm dyeorg menilai sy .



-Gedik 

-Byk jerawat

-Mengada

-Selalu nak menang bila bergaduh

Lebih kurang mcm tu r . Berlagak lah itu lah ini lahh . Semuanya keburukann btol tak ?
Ustz yg suruh kami bwat mcm tu suh teka kenapa ustz suh bwat cm tu . 
Dann , kiteorg tak dpt pikir ape ape , .. 
So , hari nie hari last kami menilai org dann ustz bagi tau jwapan kenapa kiteorg kene bwat .
Okayy . Nty sy bgi jwapannya . Sy nak terangkann dulu , ..

Ok . Memang bgus pown ustz bwat bnda nie sume . Mmg menyedarkann sy . Ustz ckp 80% semua nilaian kami sume nie , sumenya yg buruk2 . Ada juga yg baik-baik tp sikit je laa , .. . Ye mmg btol , ..
Even sy pown menilai org mcm tu . Sy ckp , mengada , berlagak n sombongg kann , .. . ? 
Cukup tersentuh sy masa tuu . Rasa sebak gilerr , .. Huhu 

Dyeorg mmg kejam sgt sgt . Sbb smalam , dyeorg sakat ummu . Kesian ummu .
Saya dok dpn dye pown dapat rasa betapa malunya , ..
Merah muka Ummu . Sian giler Ummu sbb kene usik dan sakat dgn kwn2 sy yg lain , ..
Hmmm , .. 

Jawapan ustz tuu , .. ialah 

Kebersihan Hati 

Cukup tersentuh ustz cerita sume-sume tuu , .. last-last , kiteorg bdak pmpuan nie , ckp r , ..
yg laki tu mule dulu . dyeorg tu yg tak bercakap dgn kiteorg , .. sblom nie elok jer , ..
yeee r , mgkin kiteorg nie kann gedikss . sbb tuu r tanak ckp ngan kiteorg dah , .. tp act kiteorg tak kesah sgt dyeorg tanak ckp ngan kiteorg pown , .. tp jgn r smpai ilmu sikit pown tak nak kongsi ngan kiteorg , ..
letih laa cam nie kalau dyeorg nie ego je , ... smpai pndg pown tak nak , .. mcm kiteorg nie jijik n hina sgt je , .. ustz ckp , esk msti dah berckp . bukan lah peluk-peluk pe sume tu , .. tp msti r bwat kiteorg nie mcm kwn kelas dye jgak an , .. huuu ~

Ok r . Entry nie terlalu sdih n tak de ayt-ayt yg mcm nak bwat korang gelak , .. #ade ke org bce#
ok done here with new entry , ..

see you in next entry , .. goodluck to PMR candidates terutamanya #Aisah

Byee , n Salam


Labels:



Newer Post
Older Post