nadira;


Home About Linkies Biases FOLLOW
Disclaimer

She loves blogging, to share everything happen in her life. She is a Muslim.
Hi, Assalamualaikum. I'm 99', was a PT3 victim.
Sorry that I'm using 'aku' for those people eldest than me.


Hate me? Sure and get lost. ctrl+w
Created on 5 July 2011.
Contact


 
Tagboard



Past



Credits

Tell me if I don't credit you.

Basecode by AtinTory .
Thanks to: 1 2 3 4 5 6 7 8.


Giveaway Time !!!!


Yeayy ! Nan jmpe GA lha . HAHA So , Nan msti lha join kan .
Wajib lha seseorang NAN itu menyertai sesuatu Contest mahupun Segmen atau Giveaway .
Hahaha . So , penganjur dye ialah Kak Shieyla .

Tanpa perlu rasa bersalahnya , Nan nak letak lha syarat-syarat dye .

1) wat entry seperti tajuk di atas ** perkataan sticky tu x perlu..nehi he..nehi he..nehi hee amek Giveaway time
* dalam entry tu kalo korang ada cadangan bagi aku baiki kelemahan aku pun bagus gak..kalo malas xpe =,='' sumpah tak pakse
2) copy banner dan linkkan ke sini
3) Tag kawan kome , kalo korang nak bolot adiah x payah tag..kurang penyertaan lagi tinggi peluang korang kan(keji)
4) tarikh tutup pada 04/09/11,pukul 11.59 malam ( cukup sebulan) nanti aku hapdet adiah die ok..

Sy nak tag :
sorang tak pe dok ? Hehehe

Okay rasenye daa tak de ape-ape . korang nak join bley lha join .
Rmaikan peserta . Hihi . Ok lha tu je kot .


Labels:



Newer Post
Older Post